سهران الليل مع القمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سهران الليل مع القمر

عن العشق والهوي قال القمر وياه دايما سهران وقلبي معاه حيران لي جرح القلوب بيبان والحب مبقاش ليه امان ولا مكان

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» لغه العيون
تحرش بالبنات Icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2012 9:22 pm من طرف no love just freinds

» لا تندم على من باعك
تحرش بالبنات Icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2012 9:17 pm من طرف no love just freinds

» سطور فى الحب
تحرش بالبنات Icon_minitimeالإثنين فبراير 27, 2012 6:38 am من طرف Admin

» الحب والتضحيه قصه روعه بجد
تحرش بالبنات Icon_minitimeالجمعة يناير 06, 2012 1:13 pm من طرف no love just freinds

» قف لحظة مع نفسك
تحرش بالبنات Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 26, 2011 9:29 pm من طرف عاشق الهوى

» لمااااااااااااااااااذاااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تحرش بالبنات Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 26, 2011 9:16 pm من طرف عاشق الهوى

» خلفيات رمضان
تحرش بالبنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 26, 2011 9:16 pm من طرف ابرار

» زعلانة منكم كلكم
تحرش بالبنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 26, 2011 9:11 pm من طرف ابرار

» جنس الشاب
تحرش بالبنات Icon_minitimeالإثنين أغسطس 08, 2011 10:10 am من طرف soma no love

» سؤال لكل شخص في المنتدى يجاوب عليه
تحرش بالبنات Icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 10:39 am من طرف memo

» هل تعلم ان هذا الكائن ينام معك كل ليلة
تحرش بالبنات Icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 10:38 am من طرف memo

» رمضان كريم
تحرش بالبنات Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:03 pm من طرف soma no love

» صور لعيبه
تحرش بالبنات Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:02 pm من طرف soma no love

» اخر اخبار الفن
تحرش بالبنات Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:01 pm من طرف soma no love

» في يوم
تحرش بالبنات Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:00 pm من طرف soma no love

منتدى
التبادل الاعلاني

تحرش بالبنات

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
soma no love
الكاتب المميز
الكاتب المميز
soma no love

تحرش بالبنات Empty
مُساهمةموضوع: تحرش بالبنات   تحرش بالبنات Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 9:27 am

اخبارنا اية يارب نكون كويسين طبعا انا بتكلم عن حاجة ظهرت في مجتمعنا كتير جدا ظاهر مش مشرفة هي التحرش بالبنت طبعا بسئل سؤال كام بنت تتعرض للتحرش الجنسي وكام بنت بلغت وكام بنت تتعرض للاغتصاب تعال نتكلم بصراحة ومصدقية شوي سبب التحرش اية لما سالنا الشباب قالو مفيش شغل قاعدين فاضين ولما سالت شاب ودة مبرر قالي العيب في لبس البنت وانا مش شايفة دة مبرر لان زمان كانو بيلبسو اية كلنا عرفين صح ولا اية سالنا شاب قولتلة لو اختك قالي لا طبعا دة انا اقطعة بايدي طيب في اية يا شباب لو نعامل البنات ال في شارع اخوانتا الحالة النفسية ال بتنجة عن التحرش للبنت بتكون صعب اوي واحنا عارفين بدة انا اتفرجت مرة علي برنامج صبابا لقيت بنت عندها 14سنة تتعرض لاغتصاب من رجل عندة 50سنة ازاي بئة فين الدين واي شرع بيقول كدة اية يا شباب مالكو عمالين تجيبة العيب علي لبس البنت ودة كلام تهريج وانت مالك بالبنت ال في شارع خليك في نفسك وانت ال مش هتحسبها لا ازاي لازم نبص ونطل علي كل بنت مشي بيقت حاجة مقرفة اوي اننا نمشي في الشارع وخائفين لنتعرض لحاجة مثلنا زي سفاح المعادي ال كان موتوسكيلا كان معها الة حادة وويصيب البنت ولما اتمسكة قالو عندة حالة نفسية يا سلام وطب والبنات دي ذنبها اية عندة حالة نفسية من اية من كل البنات وغيرة طبعا احنا بيقنا فين هنا كل شاب بقي يفكر كدة لية ان البنات لبسهم مش محترم طب انت كمان لبسك مش محترم هتقول انا راجل معلومة غلط لما تلبس بدي وتمشي بية زي البنت انا عن نفسي بستحكر ال بيلبس كدة هدي ال تتعرض للاغتصاب طبعا كلنا عرفنها ال عندها 13 سنة وبيقت امة بسبب شاب عندة 20 سنة وعرفنا دة من قناة المحورة بعد كدة الفنانة يسرا عملت مسلسل قضية راي عام وكمان الطفل ال عندها 5 سنين تتعرض للاغتصاب من الطفل عندة كام تخيلة انتو كام 14 سنة ولما الام راحت عملت محاضرة قالو ننجوزهم دة تخلف بنت عندها 5سنين طب دي فيها اية الاغراء مثلنا دي طفلة بتلعب عادي قدام البيت وشاب ال بيتكلم يا جماعة عادي واية يعني البنت متقتدرش تبلغ لا طبعا البنت بيقت تقتدر تبلغ لن لو سكتنا اكتر من كدة معرفش هيحصل اية الايام ال جاي في اية لما شاب يخاف علي البنت ال مشي في الشارع مفهاش حاجة يعني وكلنا مصرين وفي اية لو كلنا نحب بعض وبلاش بئة تفكير الغلط بتاع الشباب اصلي مفيش شغل لية لو اختك هي ال تتعرض من شاب وبردة اقعدة علي القهوة هو كمان مفيش شغل هترضي علي اختك كدة ولا اية مصر اكبر دولة بيحصل فية تحرش من الشباب السنة ال فاتت كنا في العيد لقيت الشباب بتعرض للبنات في الملاهي ومجموعة بنات بتفسحة عادي اية القرف دة انتو يا شباب مش مكسفون بجد والا اية ال حصل بيقتة كدة لية وازاي من قلة الشغل ولا من قلة الدين والعقل تعالو بئة نتكلم عن البنات شوي
تحرش البنات بالشباب هتقوليلي ازاي انتي مجنونة لا انا شفت بعيني ومش بكلمة من دماغي انا بتكلم من الواقع ال انا عايشة فية فجاة لقيت بنت بتعاكسة الشاب استغربت كتير من الموقف الاية اتقلبت ولا اية نظام
تعالو نشوف كانت بنات عادية مشي فجاة لقيت البنت مسكت ايد الشاب ولا كان في ناس في الشارع وكمان ال حطت الورق في جيب البنطلون طبعا قلة حياة ومفيش تربية ويكون شاب في حالة فجاة البنت تصرخ وتقول رقم موبيلي اهة وشاب ياخدة يعني بنات فاضية
شفت موقف عاجبني كتير من شاب لما البنت عاكستة راح ضربها بالقلم وقالها العيب علي ال في البيت لا منلهومش الاهل لان الاهل فاكرين بناتهم في المدرسة او في الدرس يعني الله يهدي كل بنت وشاب
يعني يا شباب انا مش بتكلم عليكو وبس لا بتكلم عن البنات كمان لو حصل موقف لاي بنت او شاب نقول هنا في المنتدي بس بصراحة واية رايكم في شباب دلوقتي مش معظم الشباب ولا البنات كمان لتقولة علي اني بظلم لا بجد تعال انا وانتي نفهم صح وبلاش تحرش ولا اغتصاب ولما تلاقي بنت في الشارع انت ال تحمي لانها من بلدك مش انت اول واحد تيزيها افهمة يا شباب كم تتدين تتدان حتي لو بعد حين
Admin
Admin
Admin
Admin

تحرش بالبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: تحرش بالبنات   تحرش بالبنات Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 12:12 pm

موضوع مهم جدا يا اسماء ولازم يكون فيه واقفه كبيره جدا
https://sahran.ahlamontada.net
soma no love
الكاتب المميز
الكاتب المميز
soma no love

تحرش بالبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: تحرش بالبنات   تحرش بالبنات Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 6:11 pm

شكرن علي ردك احمد وانا سعيدة بية جدا بس يريد نعمل كدة فعلنا شاب يحافظ علي البنت مفهاش حاجة يعني ولا اية يا شباب مصر
رئيس الجمهورية
الحضور المميز
الحضور المميز
رئيس الجمهورية

تحرش بالبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: تحرش بالبنات   تحرش بالبنات Icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 5:51 pm

يا حول الله يا رب

تحرش بالبنات
صفحة 1 من اصل 1