سهران الليل مع القمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سهران الليل مع القمر

عن العشق والهوي قال القمر وياه دايما سهران وقلبي معاه حيران لي جرح القلوب بيبان والحب مبقاش ليه امان ولا مكان

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» لغه العيون
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2012 9:22 pm من طرف no love just freinds

» لا تندم على من باعك
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2012 9:17 pm من طرف no love just freinds

» سطور فى الحب
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالإثنين فبراير 27, 2012 6:38 am من طرف Admin

» الحب والتضحيه قصه روعه بجد
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالجمعة يناير 06, 2012 1:13 pm من طرف no love just freinds

» قف لحظة مع نفسك
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 26, 2011 9:29 pm من طرف عاشق الهوى

» لمااااااااااااااااااذاااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 26, 2011 9:16 pm من طرف عاشق الهوى

» خلفيات رمضان
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 26, 2011 9:16 pm من طرف ابرار

» زعلانة منكم كلكم
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 26, 2011 9:11 pm من طرف ابرار

» جنس الشاب
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالإثنين أغسطس 08, 2011 10:10 am من طرف soma no love

» سؤال لكل شخص في المنتدى يجاوب عليه
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 10:39 am من طرف memo

» هل تعلم ان هذا الكائن ينام معك كل ليلة
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 10:38 am من طرف memo

» رمضان كريم
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:03 pm من طرف soma no love

» صور لعيبه
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:02 pm من طرف soma no love

» اخر اخبار الفن
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:01 pm من طرف soma no love

» في يوم
ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:00 pm من طرف soma no love

منتدى
التبادل الاعلاني

ليه لما تحب بجد تنجرح بجد

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Empty
مُساهمةموضوع: ليه لما تحب بجد تنجرح بجد   ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 11:36 pm

الحب جميل بس عذاب انا بخاف منه لانى انجرحت منه انا كنت بحب واحد بس متكلمناش وسبنا بعض بردوا متاكلمناش بردوا انتوا ممكن تستغربوا بس هى دى الحقيقه المهم لما تعرف دلوقتى الى انتا حبيته اوى كده يكون كان بيحبك بس عشان كان فى اتفاقبه تعمل ايه بليز ردوا عليا
soma no love
الكاتب المميز
الكاتب المميز
soma no love

مُساهمةموضوع: رد: ليه لما تحب بجد تنجرح بجد   ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 8:29 am

الحب اي نعم حلو بس عذاب خصوصا لما احنا ال نحبة اكتر لو بئة اتفاقية يبقي مكنش حب

طب لو انت ياسو بتحب اوي لكن عايز يسبك وكمان يروح لاقرب ناس لبك انا كدة وصحبتي خانتي من كتر لما كنت بحكي علية قالي عايز يشوفها اتكلم معها وطلب منها انة يسبني وهي كمان تيسب ال بتحبة وهم يحبة بعد وتعمل اية لما تعرف وهم فاكرين اني مش عارفة لو انت في مكاني كنت هتعمل اية تيسبهم وتخليهم فاكرين انك معرفتش حاجة ولا تعمل اية حتي من صحاب في خيانة ومن الحبيب يريد حتي انا كمان يرد علي
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: ليه لما تحب بجد تنجرح بجد   ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 3:25 pm

منتاش قد الحب يل قلبي ولا قد حكاياتو ليه عاوزني من دلوقتي احكيلك رواياته
https://sahran.ahlamontada.net
ابرار
الحضور المميز
الحضور المميز
ابرار

مُساهمةموضوع: رد: ليه لما تحب بجد تنجرح بجد   ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 5:18 pm

اكيد كل الانخدعوا في اللي بيحبوه اكيد ما اختاروش صح
بس انا لو مكانك وانخدعت انساه لانه ما يستهلش حبك
ولا صحبتك تستاهل انك تصحبيها
وحاولي تعيش حياتك ذي الاول
واعتقدي دايما ان في انسان يضحي بحياته من اجلك
وهو ده اللي يستهلك ويستاهل حبك الحقيقي
soma no love
الكاتب المميز
الكاتب المميز
soma no love

مُساهمةموضوع: رد: ليه لما تحب بجد تنجرح بجد   ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 9:38 pm

ايوة عندك حق ابرار بس انا مش فاهمة لية بنعمل كدة
وبنخون بعض في اية والامانة تكون واحد
وبلاش الخيانة
ابرار
الحضور المميز
الحضور المميز
ابرار

مُساهمةموضوع: رد: ليه لما تحب بجد تنجرح بجد   ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 22, 2011 12:14 pm

مش عارقه اسماء بس في ناس كتير الخيانه بتجري في دمهم
ما يعرفوش الامانة او ممكن يكونوا بيحبوا نفسهم كتير
عشان كده يخدعوا اي حد من اجل انفسهم
فربنا يهديهم
soma no love
الكاتب المميز
الكاتب المميز
soma no love

مُساهمةموضوع: رد: ليه لما تحب بجد تنجرح بجد   ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 22, 2011 12:49 pm

ايو عارفة كل كلام دة ابرار بس لو قولت هو حاس اني عرفت وبيحاول انة يرجع لية تاني بس انا فاكرة الخيانة وصحبتي ال كنت فاكراها ملاك ومش صحبتي وبس لا دي بنت خالتي يعني اقريب اسامح انسي ال فات ولا اية
ابرار
الحضور المميز
الحضور المميز
ابرار

مُساهمةموضوع: رد: ليه لما تحب بجد تنجرح بجد   ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 22, 2011 4:27 pm

لو هو عايز يرجعلك تاني فانتي ما ترجعيش له تاني
لانه ذي ما عمل كده مرة هيعمل تاني
فانتي انسي وسامحيهم بس ما ترجعيش لهم ذي الاول
لانك من الصعب ترجعي ذي الاول معاهم
وربنا يسامحهم وانتي خليكي احسن منهم
soma no love
الكاتب المميز
الكاتب المميز
soma no love

مُساهمةموضوع: رد: ليه لما تحب بجد تنجرح بجد   ليه لما تحب بجد تنجرح بجد Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 22, 2011 4:34 pm

حتي لو هو عرف غلطتة وندمان علية وهي مبقاش يكلمها ولا انا وعايزاين احنا ننسا ال فات انا عارفة انة صعب لكن انا مش عارفة انسها حاولت بس مقتدرش

ليه لما تحب بجد تنجرح بجد
صفحة 1 من اصل 1