سهران الليل مع القمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سهران الليل مع القمر

عن العشق والهوي قال القمر وياه دايما سهران وقلبي معاه حيران لي جرح القلوب بيبان والحب مبقاش ليه امان ولا مكان

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» لغه العيون
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2012 9:22 pm من طرف no love just freinds

» لا تندم على من باعك
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2012 9:17 pm من طرف no love just freinds

» سطور فى الحب
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين فبراير 27, 2012 6:38 am من طرف Admin

» الحب والتضحيه قصه روعه بجد
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يناير 06, 2012 1:13 pm من طرف no love just freinds

» قف لحظة مع نفسك
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 26, 2011 9:29 pm من طرف عاشق الهوى

» لمااااااااااااااااااذاااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 26, 2011 9:16 pm من طرف عاشق الهوى

» خلفيات رمضان
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 26, 2011 9:16 pm من طرف ابرار

» زعلانة منكم كلكم
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 26, 2011 9:11 pm من طرف ابرار

» جنس الشاب
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 08, 2011 10:10 am من طرف soma no love

» سؤال لكل شخص في المنتدى يجاوب عليه
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 10:39 am من طرف memo

» هل تعلم ان هذا الكائن ينام معك كل ليلة
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 10:38 am من طرف memo

» رمضان كريم
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:03 pm من طرف soma no love

» صور لعيبه
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:02 pm من طرف soma no love

» اخر اخبار الفن
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:01 pm من طرف soma no love

» في يوم
اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:00 pm من طرف soma no love

مواضيع مماثلة
منتدى
التبادل الاعلاني

اجمل ما في الحب عذابه

آدم
رئيس الجمهورية
meme000
اسيرة الحب
laiaaly
Donia
ملك روحى
رغودة
نور
منه الله
Admin
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
اسير الصمت
زائر
زائر
اسير الصمت

اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجمل ما في الحب عذابه   اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 8:29 pm

علي فكره انا جربت عذابه ولكن لم ايأس وظللت ابحث لعندما وجدت الانسانه اللي تستاهل حبي والحمد لله
ملك روحى
التميز الفضي
التميز الفضي

مُساهمةموضوع: رد: اجمل ما في الحب عذابه   اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 8:55 pm

هو شكل القدر هو الى اتعمى
soma no love
الكاتب المميز
الكاتب المميز
soma no love

مُساهمةموضوع: رد: اجمل ما في الحب عذابه   اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 10:50 pm

الحب جميل جدا بس مش مقتنعة بكلمة ثقل صنعة لا بالعكس في اية لو نسامح انتي او انت المهم ال احنا فعلنا بنحب بجد علي فكرة مفيش اسهل من كلام حلوة بمعني يدوبك فية لكن مش كل البنات بتصدق ومش كل الشباب كمان ممكن يكون في اتين بيحبو بعض بس مش يقولة لبعض دي حاجة تتحس ونيصحة اوعي تقول كلمة بحبك غير وانتي فعلنا متاكدة منها وشاب كمان بمعني مش تكون تعرفتي علي حد قالك بحبك من تاني يوم طبعا دة مش حب والبنت كمان تقولها لية من تاني يوم نفتكر ان دة حب لا طبعا الحب مش بكلمة الحب احساس
حاجة بنحسها جوانا منقدرش نقولة او نوصفة لانة احساس مش بكلمة ال بنقولها بحبك وبعدين اية ال هيحصل
ولا حاجة لانة مش بيكون حب مجرد حاجة كدة وخلاص وانا عن نفسي بقول لعبة جديد في ايد ال شاب عايز يلعب بية شوي وكمان البنت انا بقول ان شباب عامل زي الاطفال بيزعقلة من اقل حاجة ودة غلط لازم نسمع بعض عشان نقتدر نحب بعض ومنيسبش بعض وال بيحب هيسامح حبيبة مهما حصل ومهما عامل فية
لكن ال بيحب
roka
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اجمل ما في الحب عذابه   اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 4:37 pm

NICE TOPIC
nono
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اجمل ما في الحب عذابه   اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 7:56 pm

فعلا ياجماعة احلى مافى الحب عذابة دة اكيد انت لو محستش بعذاب مش هاتحب اصلا هايبقى الشخص دة حد عادى بالنسبة ليك زى اى حد يعنى يبقى فين الحب بقى
ملك روحى
التميز الفضي
التميز الفضي

مُساهمةموضوع: رد: اجمل ما في الحب عذابه   اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 11:24 pm

كلامكم كتيييييييير جميل
بس انا رايى من راى اسماء
soma no love
الكاتب المميز
الكاتب المميز
soma no love

مُساهمةموضوع: رد: اجمل ما في الحب عذابه   اجمل ما في الحب عذابه - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 9:42 am

وانا سعيدة جداااااااااااااااااااااااااااااااااا ان رايك من راي يا سندريلا واتمني يكون راي عجبك

اجمل ما في الحب عذابه
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» من اجمل الاقوال
» قصة الحب المستحيل
» الحب وعذابه