سهران الليل مع القمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سهران الليل مع القمر

عن العشق والهوي قال القمر وياه دايما سهران وقلبي معاه حيران لي جرح القلوب بيبان والحب مبقاش ليه امان ولا مكان

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» لغه العيون
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2012 9:22 pm من طرف no love just freinds

» لا تندم على من باعك
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2012 9:17 pm من طرف no love just freinds

» سطور فى الحب
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالإثنين فبراير 27, 2012 6:38 am من طرف Admin

» الحب والتضحيه قصه روعه بجد
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالجمعة يناير 06, 2012 1:13 pm من طرف no love just freinds

» قف لحظة مع نفسك
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 26, 2011 9:29 pm من طرف عاشق الهوى

» لمااااااااااااااااااذاااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 26, 2011 9:16 pm من طرف عاشق الهوى

» خلفيات رمضان
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 26, 2011 9:16 pm من طرف ابرار

» زعلانة منكم كلكم
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 26, 2011 9:11 pm من طرف ابرار

» جنس الشاب
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالإثنين أغسطس 08, 2011 10:10 am من طرف soma no love

» سؤال لكل شخص في المنتدى يجاوب عليه
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 10:39 am من طرف memo

» هل تعلم ان هذا الكائن ينام معك كل ليلة
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 10:38 am من طرف memo

» رمضان كريم
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:03 pm من طرف soma no love

» صور لعيبه
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:02 pm من طرف soma no love

» اخر اخبار الفن
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:01 pm من طرف soma no love

» في يوم
يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:00 pm من طرف soma no love

مواضيع مماثلة
منتدى
التبادل الاعلاني

يعني ايه الحب المتحكم بينا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
البرنسيسه
زائر
زائر

يعني ايه الحب المتحكم بينا Empty
مُساهمةموضوع: يعني ايه الحب المتحكم بينا   يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 12:21 am

االحب شىء جميل ولككككككككككككككككككن نفس الوقت شىء مغرور عنده حب السيطره ولكنه لايرى ولايظهر بس متحكم بل القلوب والقلوب احينا تلغي العقول نرجع لموضوعنا الحب المتحكم من وجهه نظري ان الحب عباره عن شىء يتحكم بكل من يحب ولازم الخضوع لااومره وهذا يدل علي اننا كل العرائس المتحركه تحت امر الحب وفقط ونلغي كل شىء
ملك روحى
التميز الفضي
التميز الفضي

مُساهمةموضوع: رد: يعني ايه الحب المتحكم بينا   يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 12:46 am

اولا الحب شىء معنوى يتحس مش مادى عشان كدة من وجهة نظرى مش مغرور
انا معاكى انة بيخلينا نلغى عقولنا
بس ليييييييييية التشبية الغريب دة وهذا يدل علي اننا كل العرائس المتحركه تحت امر الحب
الحب لايامر الابالحب ولا تخضع للحب الااذا كنت تحب
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يعني ايه الحب المتحكم بينا   يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 12:54 am

الواضح ان الحب سبب من اسباب الكوراث
بس بردو سبب كبير لتقرب الناس الي بعض
https://sahran.ahlamontada.net
البرنسيسه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يعني ايه الحب المتحكم بينا   يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 1:03 am

انا معكي الحب معنوي بس لو الانسان ساب قلبه يحب من غير مايفكر يبقي بس كده نظلم نفسك علشان انسان ممكن مايقدرش مدي حبك له
ملك روحى
التميز الفضي
التميز الفضي

مُساهمةموضوع: رد: يعني ايه الحب المتحكم بينا   يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 1:12 am

هو القلب يحب والعقل يختار عشان اكون مش ظلمتى نفسى مع انسان ميقدرش حبى بس احيانا حتى لو العقل اختار غالبا بيكون غلط وممكن يخسر قلب حبة واحيانا بيكون صح وسا عتها بيبقى نقذ نفسة من فلب مقدرش حبة
البرنسيسه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يعني ايه الحب المتحكم بينا   يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 1:41 am

عمرك سالت نفسك ايه حب بجد هتلاقي افكار كتيييييييييييييييييييييير
ملك روحى
التميز الفضي
التميز الفضي

مُساهمةموضوع: رد: يعني ايه الحب المتحكم بينا   يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 2:42 pm

فعلا فى دى انا معاكى جدا
لو سالت يعنى اية حب بجد هلاقى افكار ومعانى كتير اوى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يعني ايه الحب المتحكم بينا   يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 9:11 pm

انا من رايي ان الحب اللي بجد بيبقا نابع من القلب والعقل ايضا حتى يكون حب بجد اما اذا نبع من القلب فقط فهو يصبح متحكم فينا فعلا
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يعني ايه الحب المتحكم بينا   يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 10:19 pm

والله العقل تبع المنطق لو استخدمناه يبقي في حاجات هتتغير كتير
https://sahran.ahlamontada.net
رغودة
الحضور المميز
الحضور المميز

مُساهمةموضوع: رد: يعني ايه الحب المتحكم بينا   يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالإثنين يناير 24, 2011 3:02 pm

الحب حاجة جميلة

بس مشاكلة كتير

وعذابة اكتر

وانتى كلامك صح

شكرا لكى

والحب كلة مشاكل

شكرا

رغودة
soma no love
الكاتب المميز
الكاتب المميز
soma no love

مُساهمةموضوع: رد: يعني ايه الحب المتحكم بينا   يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 7:07 pm

بلاش نحب احسن بدل ما هو سبب كل المشاكل احنا كدة عايشين بالحب او من غيرة
soma no love
الكاتب المميز
الكاتب المميز
soma no love

مُساهمةموضوع: رد: يعني ايه الحب المتحكم بينا   يعني ايه الحب المتحكم بينا Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 7:19 pm

نفسي اسئل سؤال محيراني كتيررررررررا هو الحب عيب وحرام ولا اية اصلي اهلينا بيقول علية عيب ال تحب زي بنت وولد يبقي عيب مع الرغم ال هم بتفرج علي مسلسلات في حب مثلنا المسلسلات تركية ياتري لما نيجي نحب هيقول حرام ولا عيب انا عن نفسي قالة انة عيب لية معرفش بس ربنا محرمش الحب احنا لما نيجي نحب مش بيكون بايدينا دة القلب هو ال بيحركنا بس لية الاهل بيعملة كدة خائفين علينا ولا اية بيقولة في حب بعد الجواز بس انا مش شايفة كدة بيكون حب تعودة وعشرة لكن مش الحب ال احنا نقصدة يريد حد يجاوبني العيب في مين فينا ولا في شباب ولا في الاهل?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, العيب في مين بلاش كلام انشاء وكلام علي الحائط نفسي حد يجاوبني احنا ال بنظلم الحب ولا هو ال بيظلمني يريد نتكلم في موضوع واحد مش نفتح كذا موضوع ونكون تاهين من دة ودة ومحتارين وشكلنا مش هنواصل للاجابة معين او محددة لان احنا مش عارفين احنا مين ولا بنعمل اية في حياتنا مفيش حاجة محددة او مهم كل حياتنا عبارة عن سطورة لحد لما يجي المعادة وونزل المحطة ونروح نتحاسب علي اخطائنا الحب مش بكلمة بحبك

يعني ايه الحب المتحكم بينا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحب ما هو ؟؟؟؟
» الحب من طرف واحد
» الحب والخيانة